دانلود قسمت اول 1 برنامه با من خوش میگذره رایگان
نوشته شده توسط : Amir

دانلود قسمت 1 مسابقه با من خوش میگذره

دانلود قسمت اول برنامه با من خوش میگذره رایگان

با کیفیت 720p و 480p رایگان لینک مستقیم

دانلود قسمت 1 مسابقه با من خوش میگذره

توضیح مسابقه : نخستین گروه از سری اول مجموعه با من خوش میگذره در سفری ماجراجویانه، توریستی و سرشار از شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کردند. در جریان این سفر، در هر قسمت هم بینندگان از رقابت آنان لذت می برند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا میشوند. هربرنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت کننده حضور دارند.

ستارگان (گروه اول) : مهران غفوریان , امیرحسین صدیق , حسام لرنژاد

 

دانلود از پـــــــاریس موزیک در لینک زیر :

دانلود قسمت 1 مسابقه با من خوش میگذره





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: